After work

Igår bjöd dagen på after work efter jobbet med järngänget =). Vi hade jätte kul. Det blev både ett och två glas rosevin ;). Det blev en hel del jobb snack och lite annat oxå. Vi planerade oxå in att vi ska ha en ice age kväll hos mig. Då ska vi kolla på ice age och äta gott. För att Sofia har inte sett på den filmen och det tyckte både jag och Helena att hon måste ju bara se den filmen. Så japp sakt och gjort ice age kväll är bokad.

Men både innan jobbet och after worken så blev det såklart träning :). Det blev att rulla över den där mördar rullen som ser ut som ett tuggben till en dinosaurie eller nått sånt stort djur. Det gjorde precis lika jävla ont som förra gången. Det känns typ helt okej och sen kommer den på en ond punkt och fy fan va ont det gör. Och när man har hittat den där punkten så ska man stanna kvar där och rulla lite extra fram och tillbaka på den. Efter rullandet blev det styrke övningar och sen va det klart.

Idag blev det att arbeta som vanligt. Dagen har gått bra det va inte super mycket och göra men det rullade på. Vi har så kul på jobbet just nu. Måste va dom bästa jobbar veckorna under denna sommar =).

Efter jobbet åkte jag till sats på medis och körde ett bodypump pass. Men idag kändes vikterna som bly. Det va tungt, svettigt och jobbigt. Ett kilo kändes som minst tio och gud jag kände mig sååå svag. Ända höjdpunkten måste ha vart att killen bakom mig oxå såg ut som att han skulle dööö och han hade samma eller mindre vikter på stången än vad jag hade. Men sen såg det oxå ut som att det va första eller precis börjat gå på det här passet. För han hängde inte riktigt alltid med på vad vi skulle göra när.

Men vi krigade oss igenom. Nu är jag hemma färdig äten och ska snart sova. I morgon blir det träning och sen drink kväll hos Elin =). Det ska bli både gott och trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0