Gröt skål

Jag har vart på jakt efter den perfekta gröt skålen ja jag vet inte hur länge. På tok alldeles för länge utan att hitta den. Eller jag har en som jag har köpt på Ica för jätte länge sen. Den finns ju såklart inte kvar att få tag på längre. Men jag vill ju såklart ha fler än en bra gröt skål. Och nu har jag börjat med att äta gröt på jobbet oxå och då vill jag verkligen ha en till ny bra gröt skål att ha där.

Den ska va lagom stor så att jag får plats med både gröten min mosade banan och lite hallon. Det ska inte va så att det är fullt i skålen när man har hällt ner gröten. Nej utom allt ska få plats sen ska det även gå och röra runt i gröten utan att allt ramlar över kanten.

Det finns så många skålar i alla olika butiker. Men antingen så är dom jätte stora eller så är dom jätte små. Men nu har jag äntligen hittat en jätte bra gröt skål. Åt ur den idag och jag är bara så nöjd över min nya fina skål som dessutom matchar med min rosa mugg som jag har =).


Kommentarer
Postat av: M-L

Ja, den var jättefin!

2013-09-01 @ 11:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0