spontant

haha ja gårdagen bjöd på en ganska så jätte spontan utgång. jag låg typ och lekte död valross i soffan och får då ett sms av izza. några sms senare så är det bestämmt. vi ska ut på en spontan utgång. jaha bara att göra sig i ordning. mitt hår såg ut som en total katastrof så ja det fick bli att sätta upp det i en munk. sen blev det linne, jeans, på med simk, på med alla smycken och sen va jag redo för att åka samma tog som izza och marcus.
 
men innan utgången så blev det att åka till en förfest i tyresö. tänk jag kommer aldrig i från denna härliga kommun. sköna gröna tyresö =). det va super trevligt. det va mycket trevliga och roliga människor på plats. sen åkte vi in till stan och sen kom madde och hämtade oss så snällt ut av henne och komma och hämta oss. va hemma vid strax innan 2 och kom i säng direkt efter att smink, munk och alla smycken va av.
 
idag vaknade jag vid 9 tiden och kände mig ganska så trött. jag drack typ inget igår så jag va inte dirket bakis utom md bara trött efter som jag kom i säng sent. så blev en lång och lugn frukost. kollade på fridrott innan jag gav mig ut för att springa min runda i skogen. den gick så bra så. okej det kändes lite tungt det ska ju erkännas. men annars så kändes det bra. jag fick upp ett bra tempo som jag försökta och hålla rakt igenom. det gick bra jag kämpade på och fick en bra tid. inget personbästa men inte personsämsta eller. 
 
efter min runda gick jag den långa vägen hem. härligt att gå en lite längre stund i solen innan man kommer hem. sen blev det det vanliga. ner till ica köpa lunch göra lunch till nästa vecka. hitta alla varor få lite lätt panik för att det är så sjukt mycket folk precis där jag ska vara. kan dom inte bara stå nån annan stans ;). sen hem göra lunch och hinna äta själv helst ca 2-3 timmar innan 16:00. för japp då är det dax för träning igen.
 
och ja jag vill ju hinna äta några timmar innan för jag vill inte att maten ska åka hiss upp och ner i alla brupees som jag misstänkte att det skulle bli. och så rätt jag hade för det är som att alla instruktörer som kör cross training i haninge har gått ihop sig och bestämmt att det här året ska vi köra så jävla mycket burpees som vi aldrig har kört förut. 
 
min tränings kompis va på plats och vi bestämmde oss snabbt att köra på samma station. men innan det va det dax för ja vad det nu är träning innan stationerna. vi skulle göra 21st marklyft med stång, 21 burpees och sen 21 drag med hantel. sen 15st av alla och sen 9st av alla. allt detta skulle vi hinna med på 6 min. det är mycket saker på kort tid. jag och många andra han inte klart. men jag kom längre den här gången än vad jag gjorde förra gången. så det är ju ett framsteg. sen va det dax för alla stationer och det va sjukt jobbigt. både för att jag va jobbigt med övningarna innan och för att övningarna i dom olika stationerna är jobbiga och tunga. jag försöker ju oftast och ge allt och att inte varken fjösa eller mesa och då blir det både jobbigt och tungt. men det är väl det som är meningen med att träna för annars så kunde jag lika gärna ligga kvar på min plats i soffan.
 
men ja nu blir det att inta soffläget och bara dööö. 
ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0