Torsdags pump

Idag har vi då torsdag och det betyder att det är dax för torsdags pump. Och dagen till ära så va bästa Jennifer tillbaka efter sin semesterledighet. Hon sa att hon inte hade tränat så mycket under sommaren men jag tror henne inte riktigt. För hon va precis lika grymt jävlas stark som hon brukar va. Jag tycker att det är kul att hon är tillbaka för att hon är sådär grymt bra och hård att man inte vågar göra annat än att lyda.

Passet gick kalas bra. Och det va ju såklart extra kul idag efter som hon va tillbaka. Inte för att hennes vikarie inte va bra. Men tycker ändå att hon är snäppet bättre för hon prata så mycket om allt. Sen har hon ju sån skön stil oxå. Hon är en sån som kommer in i shorts och knähöga strumpor. Men hade jag hennes grymt snygga ben så skulle jag oxå se ut så ;).

Men ny blir det att kolla lite på tv och sen dö i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0