Träning

ja dagen började lite för tidigt med att mobilen ringde på en lördags morgon. jag hade nämligen bokat in mig på ett cross training pass på sats haninge. passet började 09:15. alldeles för tidigt en lördags morgon. varken jag eller min kropp va vaken när jag klev in i salen. kollade mig omkring och kände att okej det här kommer och bli jobbigt. och ja jobbigt va det. det va övningar som va blandade för hela kroppen. mycket puls och blandat med styrka. sen avslutade vi passet med tabata intervaller. det är att man är avtiv i 20 sek vila i 10 sek och sen aktiv i 20 sek för at sen vila i 10 sek. sen gjorde vi det 8 gånger tror jag. det som stod på shcemat för tabata intervallerna va burpees och endast burpees. så japp 20 sek burpees 10 sek vila och sen påt igen. när vi va klara och jag va såå död att jag funderade på om jag skulle lägga mig ner och dö på golvet. eller om jag skulle försöka och tvinga upp min kropp upp från golvet. jag kom upp ;). nu har ni precis kört 4 min burpees berättar instruktören glatt i mikrofonen.

 

men ja jag tog mig hem och lyckades byta om. till soffkläder. ha eller inte. nu va det dax för att bräna lite mer fett nu medans svetten ändå låg som en dusch över en. jag gav mig helt enkelt ut för att springa min runda i skogen. men oj det gick trögt. benen kändes som bly. det va med tunga, trötta och extremt sega ben som jag tog mig runt. men jag kom runt och sen hem. jag tog den långa vägen hem för att få varva ner och få lite extra frisk luft. 

 

men nu är det färdig tränat för idag. så nu blir enda träningen när jag tar armen från maten och in i munnern ;)

detta är min middag idag och den blev sådär super duper god =)

                                                                 

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0