30-20-10

gud jag va såå trött igår när jag kom hem. det va bara hem duscha äta nått snabbt och enkelt (läs appelsin) föna håret och sen bums i säng. jag somnade i fallet till kudden och vaknade inte upp fören när klockan ringde och väckte mig alldeles för tididgt. jag va precis lika trött som när jag gick och la mig. det kändes typ som att nån hade slagit mig med en stekpanna i huvudet så trött va jag. men jag tog mig upp åt frukost nr.1 och drog sen ner till gymmet för att köra ett 30-20-10 cykel pass. 
 
jag kände mig trött och satt och gäspade ända tills gäspningarna byttes ut till flåsningar. passet gick bra med tanke på hur trött jag kände mig. men piggnade såklart till under uppvärmningen. efter passet så gick jag och och åt frukost nr.2. sen blev det att åka till jobbet. haha somnade till på bussen. och missade såklart ca 40 min av min ljudbok så fick backa tillbaka till när jag skulle åka hem. haha i den här takten kommer jag ju aldrig komma nån stanns med min ljudbok.
 
på jobbet så gick det bara bra. men jag va trött. gud så trött jag kände mig gick mest runt och gäspade. haha till och med sofia tyckte att jag va trött. eller jag va inte mitt vanliga extremt pigga jag utom en lite mer trött och seg jag. men jag försökte och rycka upp mig och efter lite lunch så blev det nog lite bättre. men det va ju ingen extrem skillnad. 
 
men som tur va så va det ju den officiella tjockisdagen idag =). så vi åt semlor på jobbet. haha och efter den socker bomben så blev jag mycket piggare. sen gick det fin fint att jobba vidare. vid 19 fick jag åka hem och lyssna på min ljudbok som jag hade spolat tillbaka.
 
mina muffins hallon bröd som är perfekt att äta en efter träning
 
1 dl kvarg
1 dl havregryn
1 dl mandelmjöl
1 mosad banan
1 tsk bakpulver
ca 1 dl frysta hallon (eller gärna mer)
 
rör i hopp allt och klicka sen ut dom i muffins formar det blir ca 6-7 st. ställ sen in dom i ugnen på 225 grader i ca 15-20 min. mums super gott =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0