Dubbelpass

Idag blev det att köra ett dubbelpass på sats medis. Jag började med SatsPowerStep och avslutade sen med Grit Stenght =) det va jobbigt härligt svettigt. Det blir roligare och roligare samtidigt jobbigare och jobbigare och i och med det svettigare och svettigare att köra powerstepuppen. Bara för att ju nu kan jag nästan hela programmet men bara nästan ;) och det gör att jag kan ta i mer i stället för att bara kolla på vad hon där framme gör. Utom nu kan jag mer bara lyssna och köra på.

Sen när det va dax för Griten. Va jag halvt död. Efter den va jag helt död men på ett härligt sätt. Det va två killar som stod bakom mig som va nya på klassen. Det ser man igenom att dom börjar med mer vikter på stången än vad jag har och ju längre in i passet vi går så ser man hur dom plockar av mer och mer vikt och när vi är klara med alla övningar med stången och då är sista övningen att lyfta den över huvudet ca 16 gånger. Så har dom plockat av nästan alla vikter och avslutar med mindre vikter än vad jag har på stången ;). Man ser även när det är dax för alla burpees blandat med upphopp att dom kollar på varandra och tänker mer seriöst hur mycket jobbigare kan det bli. Svaret är mycket ;). Men det är då man känner att ja träningen har gett resultat. Jag orkar bara göra mer och mer övningar och kan ta i mer och mer. Men det är lång väg kvar om man nu någonsin kommer och komma hela vägen. Och vad gör man då??

Haha men när jag kom dit så höll dom på och renovera någonting nånstans så japp damerna fick byta om bland herrarna och tvärt om. Så ja så fick msn tänka till så att man inte gick fel ;).

Men nu blir det chill i soffan och sen sova.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0