freedag :)

jag säger bara äntligen fredag :) härligt. idag har vart en bra dag på jobbet men jag själv har kännt mig lite sådär. inte helt 100%. jag hade ont i magen, ont i min handled, gick mest runt och frös haha medans ninna gick runt och svettades och ville öppna dörren och jag ville helst bara spika igen den. sen fick jag lite ont i huvdet och som pricken på mitt stora I blev jag lite snurrig när jag ställde mig upp efter att ha suttit ner. men förutom allt det så kändes dagen bra. vi sålde bra i alla fall och det va mycket roliga fredags kunder som gjorde dagen betydligt roligare. men det är ju så att även om jag har en sån där fruktansvärt dålig dag så måste jag ändå försöka att bita ihop och blunda tänka på nått annat. stänga in det där i en box och försöka och inte visa den sidan utåt till kunderna.
 
men innan det så ringde klockan på tok för tididgt både om du frågar mig och mina grannar under mig ;) 05:10. haha har en känsla av att dom snart kommer och döda mig och min mobil. men japp det va bara och släpa sig upp klä på i mörker och gå till bussen i samma mörker. åkte sen in till medis för att cykel träningpass. frukost nr1 åt jag på bussen in :). smoothie is the shit. cykel passet gick bra. jag tog ut min bra svetten sprutade, mjölksyran brann i benen och andningen ja den ska vi nog inte tala om. hade vi haft en sjukvårdare i lokalen så hade hon säkert rusat fram med syrgas och lyft upp mig på en bår och sen ut ur lokalen för att hon trott att jag va döende. men jag cyklade mig igenom passet och kände att det va ett bra och härligt jobbigt pass på morgon kvisten. men ben som spagetti tog jag mig upp för trappan och till bussen. alla dessa gym som envisas med att ha alla dessa jävla trappor. helst uppför på vägen hem när benen är allt annat än pigga. ett under att man inte har ramlat än.
sen åkte jag till jobbet och åt frukost nr.2.
 
men nu ska jag bara ta det lugnt borra ner mig i soffan under en filt och bara tycka lite sådär allmänt synd om mig själv.
 
ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0