Springa

Jag började min morgon med att springa en runda. Eller nej jag började med att ställa om min mobil en kvart och när den sen ringde igen och igen så tänkte jag att om jag inte går upp nu så kommer jag aldrig att hinna springa innan jobbet. Så japp bäst att tvinga sig upp och ta på sig skor med broddar och ge sig ut. Rundan gick bra. Vaden kändes bra och flåset ja det va där ;). Och tröttheten va som bortblåst. Men jag springer en kortare runda än vad jag gjorde förut men det är nog bäst att göra det nu ett tag. Sen är det ju ändå bara is och snö på asfalten så känns inte som att det gör så mycket. Till våren sen blir det att köra järnet.

Sen åkte jag till jobbet och krigade. Åkte sin till sats på medis för att köra ett bodypump pass. Det kändes kanon bra. Benen och rumpan brann efter gårdagens pass. Men humöret va på topp och det va bara och köra på. Nu blir det till att sova och ladda om batterierna till morgondagens arbetsdag och sen blir det drinkkväll hos Elin =). Det ska bli super kul och jätte gott.
Men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0