30-20-10

idag va jag typ uppe med tuppen. eller ja i alla fall vid 05:40 och åt frukost nr:1. för att sen dressa på mig cykelkläderna och gå ner till stats. och observera att jag gick ner. det tar inte så lång tid att gå ca 20 min. det är typ vad det tar och ta bussen ner om man inte hittar nån som går direkt. för annars så man gå ner till bussen och vänta sen åka bussen två stationer byta vänta på nästa och sen gå från bussen. ja typ nästan lika lång tid som det tar och gå nert ill gymmet. 
 
men själva träningen gick bra. jag kände mig så mycket piggare i benen än vad jag va kände mig förra tisdagen. det va 30-20-10 klassen som jag gick på. jag kände att jag kunde ta i mer lägga på mer motstånd och svettas lite till(om det nu kunde va möjligt). men det va ju jobbigt som fan och jag va helt död efter i benen. men jag börjar ändå komma in i dey här med cyklandet. så det är kul. att man får ont i rumpan det glömmer man bort ju mer ont det gör i benen ;). 
 
efter träningen gick jag hem. skönt ändå att gå hem och tillbaka den normala känslan i benen. sen blev det duscha göra sigi ordning och sen åka till jobbet.
 
dagen har sen bara rullat på och ja jag har fått hem lite saker som jag beställde ifrån ellos. bland annat en jätte smart sak som jag sk ha i badrummet. eller den är i badrummet just nu. som jag har schampo flaskor och allt sånt. men jag orkade inte ta kort på det just nu får gö det nån annan dag.
 
men nu är det snart läggdax så ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0