Bodypump

nu har är jag hemma från träninge. blev att köra ett bodypump pass. måste nog erkänna att nu är jag ganska så trött och hungrig. men det ska vi lösa. ungspankakan står i ugnen och soffan väntar på mig ;).men annara så kändes träningen bra. det va mycket folk som va på plats så det va kul. kankse det är så att den myten stämmer att det är mycket mer folk på gymmen efter nyår när alla ska ta tag i sina liv igen. ja jag vet inte men det va många som va på gymmet och många som gick på passet både nya pumpare och gamla som brukar gå som jag känner igen. jag går ju ganska så sällan på just detta pass på denna tid efter som jag bara är ledig var tredje fredag. men det va kul och det kändes bara bra. jag gjorde även så att jag gick dit och hem efter som det är så nära. tar ju nästan bara 20 min att gå. så känns bara som en skön promenix innan och efter.

jag tror att om alla människor skulle börja träna, ge sig ut och springa, gå promenixer, åka till stallet och rida, ge sig ut i naturen, köra hårt på gymmet, gå ut med hunden. ja precis vad som helst. vad just man själv som individ tycker är roligt som träning. jag tror att om alla människor skulle göra nånting så skulle man må mycket bättre och sova så mycket bättre. för jag mår bra när jag får komma ut och röra på fläsket och jag sover väldigt gott om nätterna. haha eller jag är oftast helt slut när jag går och lägger mig som somnar i fallet på väg ner till kudden ;). det viktigast är att mans jälv tycker att just den träningen är rolig för annars så blir det aldrig kul. jag har vart emot gym hur länge som helst men nu älskar jag det =). 

men nej nu ska jag ta och äta men ha det såå bäst

taggar in för träning :)

                                                                       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0