bowling

haha ja igår va jag och bowlade och ja man kan väl säga att jag va sådär. haha jag va inte sämst men inte bäst eller. men det va sjukt roligt. så det hoppas jag verkligen att vi kommer och göra flera gånger :). men innan det så va vi och åt på samma stället som vi bowlade på. jag tog som vanligt en sallad den här gången blev det en kyckling sallad med bacon. den va jätte god. men det va lite kul när vi kom dit för vi hade bokat till 7 st. men vi va bara 4 som kom som skulle äta. hon som va hovmästaren kollade på oss 4 och frågade men skulle vi inte va 7. eee jo men en blev magsjuk och två kommer sen och ska inte äta med oss så vi blev bara 4 st. men det gick så bra så.
 
men ja det va kul. men väldigt va svårt. haha izza regerade kan man ju säga. jag och madde va typ lika dåliga och träffade mer nån käkla här och där och så klart rännan. men vi fick till nån strike då och då. men ja inte allt för ofta. men det gör inte så mycket. för vu kunde ju garva båda två över hur dåliga vi va. efter en timmes bowling så va då frågan vad vi nu skulle hitta på. efter lite tänkandes så blev det biljard. hahah ja om jag säger som såhär. jag va nog bättre på bowling än vad jag va på biljard då säger det en hel del om hur dålig jag är på biljard ;). men det va oxå kul. vårt super lag bestod ut av jag, madde och bollen. jag kan ju säga att vi i fårt super duper duktiga lag förlorade alla matcher. men vi blev bättre och emot slutet så blev dom två sista matcherna ganska gämna ändå. så det va kul. men ja vi kunde i alla fall garva över hur fruktansvärt jävla dåliga vi va.
 
sen blev det hem gång. jag va både trött och hade ont i huvudet. när jag vaknade i morse efter en god sovmorron så kände jag mig mer död än levande. typ bakis gånger 1000. och det starkaste jag drack igår va vatten med en citronbit i. lite ont i huvudet kan man förklara det med. så det blev ingen träning idag. vilket kändes skönt för jag har vart trött och haft ont i huvudet typ hela dagen. nej blev en frukost och sen blev det en uppfriskande powerwalk. vilket va super skönt jag blev så mycket piggare efter den. sen va jag hemma en stund gick till ica och åkte sen ner till ösmo och gick till stallet. för där skulle jag möta upp madde och åka med henne hem för att boka in sommarens bravader ;)
 
vi ska nämligen åka ner till Göteborg och gå på Summerburst. det kommer och bli galet kul :) jag är taggad som fan. själva summerburst är i två dagar men vi ska va där några dagar innan så att vi hinner se staden och såklart gå på liseberg och åka en massa karuseller, sitta på uteservering och dricka vin och äta gott. nej men det kommer och bli super trevligt och jätte kul. menvi satt där och kollade runt bland olika vandrarhem och deras priser som kunde variera ganska så mycket. men vi valde ett som vi tyckte va bra till ett bra pris. men man blir ju lite snurrig av allt omkring kollandes. men jag antecknade och madde klickade sig runt. sen blev det att ringa och skicka sms för att kolla vilka som skulle med och vad dom tyckte. men japp nu är det bokat och klart =)
 
efter det fick jag skjus hem av madde för hon skulle åka förbi jobbet och byta bil. så det va skönt att åka bil hem . nu har jag ätit middag mina ungspankakor med min hemgjorda sylt. nu blir det soffan och kolla på film.
 
men ha det så bäst
 
min outfit igår när vi va och bowlade
 
             
 
ute och promenixade idag 
         
               
 
hahaha jag älskar mitt svar till ordet camping =)
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0