Dubbelpass

Hemma igen efter att ha kört ett dubbelpass med SatsPowerStep och sen Grit Stenght. Kände mig pigg och fräsch i kroppen så lassade på lite mer på stången och tänkte att nu jävlar. Haha ja och nu börjar jag ju och kunna koreografin på stepen bättre och det gör att det bli lättare och göra rätt och det gör ju att jag kan ta i mer när jag ska upp på lådan och flyga med rätt ben. Så det känns jätte kul :). Sen blev det en kort vila det vill säga ingen alls ;) så va det dax för Griten och även här blev det att lassa på mer på stången. Även här börjar jag och kunna koreografin bättre och det gör ju att jag kan ta i mer och köra på mer. Och ja det gjorde jag. Jag körde på som att det inte fanns nån morgondag. Inte bara genom att lassa på mer på stången utom genom att hoppa högre, göra fler armhävningar på tå och burpees tills jag trodde att jag skulle dööö. Nu är jag helt slut som artist!!

Men ja jag har ju jobbar idag oxå. Det är ju så att vissa straffar gud med det samma. Mig brukar han straffa på direkten. Jag hade nämligen sönder kaffe kannan idag ja asså själva kannan och inte bara att det gick sönder i tusen bitar. Jag fick oxå allt vatten över mina lår och rakt ner i skon. Det blev både väldigt blött och kallt resten ut av dagen. Men som tur va så kunde man köpa bara själva kannan löst. Tur för mig egen del ;)

Men nu är jag trött så efter att ha ätit min äggröra så blir det nu till att sova.
Men ha det så bäst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0