Grit Strenght

nu är jag hemma igen. eller jag har vart det ett tag. men jag gick i alla fall ner till haninge sats och va med på ett Grit pass. han körde det gamla programmet och men hjälp jag hade ju helt glömt bort hur fruktansvärt jävla jobbigt det prorgammet är och hur mycket vilja, styrka och svett det krävs. eller nej det har jag egentligen inte gjort. för så länge sen va det inte som jag körde det. men dom två programmen är jobbiga på olika sätt. men värst måste ju ändå va i slutet när det är dax för maglåten man ska stå i planka på tok alldeles för jävla länge. svetten forsar och man flåsar som en gnu som har blivit jagad av ett lejon över halva savannen. och ja nu ska man då stå i planka och jobba med magen. det är inte helt lätt när man flåsar så mycket och svetten rinner ner i ögonen. men det är väll det som är härligt. detär väll det som kallas träning och pressa sig själv och det är kankse då man tillslut får se nån form av resultat.. jag väntar fortfarande med spänning. haha att jag en dag poff bara ska vakna upp med mitt 6 pack på magen. och tänka att yyeeaasss nu har magfen (som tandfen fast magfen) vart på plats under natten och trollat lite med kroppen ;)
 
men i väntan på henne så får jag kämpa och svettas lite till på gymmet. haha eller så kan man säga som instruktören kim sa när vi stod i planka. det här är en aktiv vila passa på och njut ut av den. jag hade svårt och känna nån njutning i det hela i alla fall just då. eller när jag låg på brädan i bänkpress så går han runt och pushar oss att kämpa mer och ta i mer och går runt och sätter sig på huk brevid olika för att kolla teknik och för att man ska ta i lite till. så ser jag honom komma in i mitt synfällt och bara det gör ju att man tar i lite mer och tar ut rörelserna mer. han kollar och säger bra där fina stora militäriska rörelser kämpa på. att jag sen typ dog efter det hoppas jag att han inte såg ;)
 
men känslan när det är klart man får lägga sig som en knubbsäl platt på golvet efter plankan. ja den känslan är obeskrivlig. det är därför som man går dit för just den känslan.
 
men ja nu är jag i alla fall hemma och har ätit middag. sen har jag dött i soffan och kollat på tv.
 
 hehe ja tack ;) sen att denna text va på en annons från apoteket om fördelarna med att sluta röka ja det behöver ju inte nämnas allt för mycket ;)
 
                       
brrrr jag ville inte gå upp och ut i morse för att åka till stallet                  
               
jag älskar min lägenhets läge ibland. speciellt på vintern så kan jag ligga i soffan under en filt och bara njuta ut av solen som lysser                  
                       
taggar innan mitt Grit pass haha nån bild efter tror jag inte att ni vill se ;)                      
                                 
haha jag kommer och döö!!!                   
                            
haha filmjölks carlsson ;)                      
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0