ingen träning

idag blev det tyvärr inställd träning :(. bara för att jag håller på att bli sjuk och så va hon som skulle jobba till 19 hemma och va sjuk. så då sa jag att jag kunde jobba till 19 så kunde jag inte åk aoch träna och det va lika bra efter som jag ändå inte borde. men ja jag kände redan igår kväll att jag hade ont i halsen och hostade. så i morse när jag vaknade så började jag med att hosa ut en slemklump och sen va jag så hes att jag knappt kunde prata och halsen kändes allt annat än okej. suck typiskt oxå. vilken bra start på detta år...not. men jag tog mig till jobbet och kraxade på hela dagen. det kändes lite bättre emot slutet av dagen så jag hoppas att det inte blir värre för då kan jag nog träna i morgon ;). men idag blir det bara att chilla i soffan och dricka mitt mirakel te som består ut av. valfritt te, vitlöks klyftor, honung, ingefära och mjölk. sen är det bara att hålla för näsan och dricka upp allt. 
 
men det känns ju tråkigt och missa träning men ändå lika bra att ta det lugnt och bli frist så att jag inte blir värre. 
men ja nu ska jag återgå till soffan igen och ligga under en filt och ja jag lär ju somna ;)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0