jobbat

jag började min morgon med att klockan ringde 06:00. bäst att stiga upp. jag tvingade mig upp och kollade på termometern. brrrr det va bara sååå kallt. jag kläde på mig allt jag hade och kunde och gick ut och gick en morgon promenix på 7km. jag gick ganska fort för att få upp värmen och för att få det undanstökat. sen när jag kom hem så gjorde jag lite övningar som armhävningar. klarade av 15 på tå och sen gick det bara inte mer ;). sen blev det lite magövningar som situps raka och sneda. lite cykling med benen eller ja vad det nu heter och sen avslutade jag med att stå i planka i 1,30 min :). sen blev det att duscha och åka till jobbet. men detva självaste fan vad kallt det skulle vara. jag kläde på mig allt med päls och lite till. hade min älskade termokjol som jag så glatt har köpt. den är bara sååå grymt bra och lite snyggare än att ha vanliga termosar. haha jag känner mig nästan kvinnlig i den.
 
men på jobbet så gick det kalas bra. jobbade med bertil och hanna. det va fullrulle halva dagen i alla fall till 15 och sen dog det. totalt. men innan det så sålde vi bra med glasögon och det rullade på. så det va super kul. sen dom sista två timmarna är ju inte riktigt lika roliga. men nu är det i alla fall bestämmt inga fler söndagar. eller jag ska väl jobba i morgon och nån till söndag sen ska vi ha stängt på söndagar. det ska faxist bli ganska så skönt. jag kommer och kunna träna och städa här hemma och ja fixa allt sånt. hehe ja inte för att jag jobbade söndagar så där jätte ofta men det va ändå var 3:e helg. nu tror jag att det blir var 3:e lördag men det är inte bestämt än.
 
men i morgon blir det jobb i alla fall.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0