lat

tanken va att jag skulle träna idag. men gud jag hade för mycket träningsvärk och om saningen ska fram lite trött oxå ;). så det blev både sovmorgon och träningsfri dag. det kan min rumpa och lår behöva som skrev av träninsvärk i morse haha och gör fortfarande. så nej det blev att ta det lugnt och sen åka ner till stallet. men fy fan va kallt det va idag. jag hade typ allt och lite till på mig och tyckte ändå att det va kallt. men som tur va så blir man varm av att mocka :). sen träffade jag både madde och lisa i stallet så det va jätte kul och snacka lite med dom.
 
men nu är jag hemma. ska ta och äta lite middag och sen blir det att bara ta det lugnt. ett lite tråkigt inlägg kankse men det har inte hänt så mycket kul idag eller =)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0