Träning

Har precis kommit hem från träning på sats medis. Körde mitt vanliga dubbelpass med först SatsPowerStep och sen Grit Strenght. Men det va inte dom vanliga instruktörerna utom två andra. Men det gick så bra så. Och det är så kul för jag känner hur jag orkar mer och hur jag kan ta i mer utan att dö. Men Griten är fortfarande sjukt jobbig och det ska den ju vars oxå :).

Men nu bloggar jag från mobilen. Lite smidigt men jag skulle inte orka att alltid göra det.

I morse va jag ute och gick en uppfriskande morgon promenix innan jag åkte till jobbet. Men jag va ju sjukt trött när klockan ringde och talade om att du är det hög tid att gå upp och röra på fläsket ;). Men usch nu är jag bra trött efter träningen så blir nog att sova snart.

Men ha det så bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0