Bodypump

Idag blev det att köra ett bodypump pass jag kände mig pigg och glad. Kroppen va pigg och glad och vikterna kändes sådär oroväckande lätta. Som att man hade råkar och glömma bort och lassa på den vikten som man brukade ha. Men mjölksyran kom i alla fall i alla muskler i alla dom olika övningarna så nej jag hade nog inte glömt och lassa på rätt vikt ;).

Klarade av att lägga på det där lilla extra i ben låten. Klarade av att göra fler biceops curl och alla armhävningar som jag gjorde ja dom gjordes på tårna =). Kände mig både stark och nöjd när jag åkte hem efter passet.

Annars så har jag jobbat och vi har haft lite olika diskussions ämnen. Och alla ämnen va inte bara roliga utom en del tråkiga saker som man har gjort eller vart med om i livet. Jag leder än så länge ;).

Men snart blir det sova och sen upp och träna i morgon men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0