Cross Training

ja nu är jag färdig duschad och färdig äten och nu väntar jag bara på sängen ;). efter att ha kört ett cross training pass nere på sats i haninge. det är så skönt att bara kunna gå ner och sen gå hem. jag kommer och sakna det sen när jag börjar jobba. då blir det att åka buss och tunelbana igen. men ja jag hade världens jävla träningsvärk, eller hade jag har fortfarande och ny kommer jag säkert oxå och få. men det va ju mycket fokus på bröst musklerna i går och ja det har jag ju typ inga. så idag har jag ont. 
 
det va jag inte ensam om. innan passet började så stod vi som hade kört passet igår och pratade och diskuterade hur träningsvärk vi hade och hur ont det gjorde. vilka övningar som va omöjliga och göra och hur ont det gjorde bara att peta på dom musklerna. haha men det kändes bra att det inte bara va jag som hade ont ;). 
 
dagens cross training pass va inte eller nån barnlek. fokus idag låg på rygg och axlar. haha min träninsvärk gjorde sig påmind och musklerna skrek under vissa övningar. en övning som va extra svår va när man skulle ligga på rygg eller inte direkt ligga men man skulle ha ryggen ner emot golvet. sen hade kim ställt 4 step lådor på varandra på båda sidorna om en och så en stång där uppe på dom. sen ja då skulle man dra sig upp helst med en rak kropp. inte makaron kropp. jag har ju typ inga muskler i mina spagetti armar så det va sjukt tungt, sjukt jobbigt och sjukt svårt. 
 
sen efter låg fokus även där på axlar. där saknas det en och en annan muskel tror jag. för det va sjukt jobbigt emot slutet. haha mina 3 kilos hantlar kände som att dom vägde allt annat än 3 kilo. snarare som 3 ton. helt omöjligt och lyfta på dom så högt som man skulle göra. 
 
men det va ett jobbigt och roligt pass. det är tråkigt för när jag börjar och jobba igen så kommer jag inte och kunna gå på hans pass igen. jag kommer och sakna dom för han är så sjukt bra och har så mycket roliga och omväxlande övningar. men men så är det jag måste ju jobba oxå ;).
 
men nu blir det inte så mycket mer än sängen 
ha det såå bäst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0