måndag

ja idag är det den tredje och sista veckan på min sem. usch det har gått så fort. jag vill bara pausa tiden. men det får inte bli tråkigt. bara så att det inte går så fort ;).
 
men ja min plan idag va att jag skulle ut och springa på morgonen men jag va så sjukt trött när klockan ringde. har nog kommit in i en semester dvala på morgonen jag orkar verkligen inte bara gå upp. så somnade och gick i alla fall upp innan 9. då blev det att äta frukost och kolla på nyhetsmorgon. gick sen ner till sats och körde ett cykel pass på 30 min och sen sats core. just det passet borde jag försöka och köra oftare. för det är viktigt och ha en stark core och ja jag märker att där finns det mer som skulle behövas stärkas upp. men jag vet inte riktigt när jag ska få tid att lägga in det i mitt tränings schema. jag har redan så mycket som jag vill göra och som det absolut inte finns tid till.
 
 men passen gick bra. det va jobbigt och svettigt. det märks när det bara är 30 min som ska cyklas för det blir mer intensivt för det ska ju värmas upp och varvas ner och där emellan ska det upp för dom brantaste backarna som dom bara kan hitta ;)
 
efter dom två passen gick jag ner till handenterminalen och åkte tåget ner till ösmo och till stallet. där va det inte så mycket folk utom det va rätt dött. brukar va så på sommrarna. folk har annat för sig än att hänga i stallet ;). men jag mockade fixade och åkte sen hem. höll som vanligt på att somna på tåget. dessa jäkla tåg det måste va nått sövande i ac:n för jag somnar nästan alltid på dom. hemma blev det att äta nått lättsamt för kl:18:30 va det dax för cross training pass på sats :) så det va bara och gå ner igen. härligt.
 
idag hade han fokus på ben och bröst. det va många jobbiga stationer och där emellan va det både burpees och upphåll. sjukt jobbigt, svetten forsade, musklerna skrek och det va bara så där härligt jobbigt som det ska vara. men samtidigt så känner jag ju hur mycket starkare jag har blivit. jag orkar göra fler armhävningar på tå, kan lyfta mer och tyngre och känner att jag kan utmana mig mer och ta i det där lilla sista för att orka göra en till, eller lyfta en till eller bara stå en sek till. det är en härlig känsla och det är nog därför som jag kämpar på med träningen. just bara för att jag kan :) när vi va klara med dom olika stationerna och dom olika varven, tiderna och ja allt så va det dax för fokus på bröst, fram med låda och en tung stång. så skulle vi göra bänkpress i 30sek. sen ner och göra armhävningar i 30sek. sen 30sek vila och sen börja om igen. det gjorde vi tre gånger innan det va dax för breda armhävningar. dom va jobbiga. sen va vi klara och just den känslan när man är klar. ja den är obeskrivlig.
 
men nu har jag duschat och ätit middag så nu blir det chill i soffan innan jag somnar anntingen i den eller i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0