sats+synsam

haha ja ni ser rätt jag har vart inne på synsam idag =). men bara på besök. men när jag vaknade av att mobilen ringde och piskade regnet utanför. inte mysigt. jag tänkte att nej det blir nog ingen löpning idag nu på morgonen. utom jag tänkte att jag kanske kan göra det efter att jag har vart och tränat. såg på vädret på min app på mobilen och nej det såg inte ut att bli bättre. så jag tog och bokade in mig på ett till pass på sats för att få lite extra träning ;). en typsik anna idé. kan ja inte springa får det bli ett extra pass på gymmet. så jag började med att åka till sats på regeringsgatan och köra ett sjukt jobbigt och tungt Grit Strenght pass. mycket styrka och konditon och jävligt mycket vilja.
 
efter det passet åkte jag direkt till sats haninge. och körde det cross training passet som jag lite snabbt hade bokat in mig på ;) så blev att köra dubbel pass. det va super kul men jätte jobbigt. jag höll på att dööö i dom sista burpeesarna som vi gjorde och jag började att få ont i knäna efter att dom slår i golvet för varje gång som man går ner i golvet. men det är bara och kriga på. jag hade ju såklart med mig extra linne så att jag kunde byta. haha inte kul och komma in med ett redan svettigt linne ;). 
 
men det va lite kul för det är en tjej som jag har pratat lite extra med och vi brukar ibland köra tillsammans. och hon sa att hon tyckte att jag va så himla grym och att jag verkligen kämpade på. och det är ju jätte kul och höra. inte för att hon brukar sitta på lat sidan inte. nej hon är helt galen precis osm jag. det är bra för vi är ganska så lika så det blir nästan som en tävling mellan oss två och det är kul för då kämpar nog både hon och jag lite extra.
 
men efter cross training passet som hade ganska mycket olika övningar det va verkligen övningar för hela kroppen. han brukar annars lägga fokus på kanske ben och bröst. eller biceps, triceps och kondition. men idag va det övningar för hela kroppen och det va jätte kul men så klart jobbigt. i stället för magmys som sista övning så va det fokus på ben. det betyder tung stång och en step-up låda. nu va det benböj och hopp i sidled. det va jobbigt men kul.
 
efter som det fortfarande regnade när passet va klart så tog jag bussen hem och det va ganska så skönt. för nu va jag trött i kroppen. men ja nu va det hem äta nått lite fort och sen göra sig i ordning för att åka till jobbet och äta med tyresö gänget. vi åkte till spis och vin som ligger i tyresö. där blev det rosé innan maten och sen mer rosé till maten ;). haha det har blivit mycket rosé dom senaste dagarna. maten jag åt va super god. det va nån räk röra med sallad den va jätte god och sen blev det kaffe. det va kul att träffa alla igen. för även lotta och jennie kom som har jobbat hos oss förut och så va så klart mamma med oxå ;). men det va kul och få träffa dom igen och höra hur det va med dom och få prata lite med dom. 
 
men nu är jag hemma och ska sova. jag känner mig ganska så trött efter dagens träning och mat och allt sånt :)
 
jag har fått blåmärken på min arm efter att jag har fodralet som jag har min iphone i runt armen när jag är ute och springer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0