shoppat

gud asså jag va så sjukt trött igår. det är som att all sömn som jag har missat när jag har jobbat och gått upp tidigt skas ta igen nu. för efter att jag hade skrivit igår så va klockan ja typ 22:20. då tänkte jag att jag kunde lägga mig ner i soffan och kolla lite på tv. jag somnade typ direkt. vaknade sen upp vid 23 flyttade mig från soffan till sängen och somna om direkt. vaknade sen upp vid 8 och kände mig mycket piggare.
 
men idag så har jag shoppat nya tränings kläder :). så kul att shoppa lite nytt. det blev tre linnen och två byxor. hah har så klart inte tagit nått kort på dom men jag lovar jag ska göra det och lägga upp. dom två byxorna är från nike och ser nästan lika dana ut men det är lite som skiljer. ut av linnerna är två från nike ett svart och ett lila och så är ett från röhnisch som är blått. kände mig riktigt nöjd efter.
 
sen har jag tränat oxå (såklart) blev att köra ett cross training pass för kim idag igen. idag hade han massa övningar som va fokuserade på bröst och axlar och så lite cardio. haha mina små spagetti armar fick jobba hårt. det va jätte jobbigt och jätte tungt för mina stackars armar. jag är ju inte direkt den typen som är född med monster armar utom dom är mer som två väldigt kokade spagetti som ska upp från vattnet till talriken. haha ja nu kan ju tänka er hur det ser ut. och så har ni den tanken och så tänker ni er dom på min kropp. ja där har vi mina armar ;). 
sen efter x-antal rundor och efter x-antal för många burpees. så är det dax för magen. eller magmys som man oxå kan kalla det. och ja som vi redan vet så om mina armar är som spagetti så är mina magmuskler som en daggmask. jag ligger mest bara där och ålar mig som en knubbsäl som har hamnat på land. nej kort och gott det va jobbigt idag men roligt.
 
nu blir det chilla och sen sova. jag är trött men kankse inte lika trött som igår. haha men det blir ändå inte att va uppe sent ;)
 
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0