sommarväder

ute har vi ett typiskt svenskt sommarväder. det är ca 10 grader och regnar småspik. mysigt...ja om man är inne men ska man gå från bussen och hem så är dte inte mysigt. men nu är jag inne i värmen och kan mysa.
 
men ja igår fick vi ännu en måndag slängd i ansiktet. efter jobbet så gick jag på ett grit strenght pass och det är ju som att få en käftsmäll rakt i ansiktet. man kommer in i salen och tror sig va hyfsat god form och okej vältränad man går ut. nej förlåt kryper ut som ett vrak och har insett att man inte är i en sån god form och att det är långt kvar tills man kan kalla sig själv för att ens va i närheten av en hyfsat god och någerlunda tränad form. innan passet så sprang jag 3 kilometer som en liten pulshöjare innan. för att få igång pulsen lite innan och för att känna mig lite varm i kroppen innan passet började. det är ganska så skönt att göra det innan passet kan jag tycka. ja om jag hinner. 
 
idag så började jag dagen typ som den slutade. jag först i sängen förstårs och sen på bussen och sen på gymet. men inte samma sats. igår va det regeringsgatan idag va det på zenit. nu i morse va det dax för att cykla jätte fort i 45 min på exakt samma ställe. passet va jätte roligt. det va mycket berg och tempo växlingar vilket som passar mig jätte bra. för sånt tycker jag är kul. sen delades salen upp i två lag. lag1 och lag2 för enkelhetens skull. så skulle tex lag1 cykla jätte fort i 15 sek och sen lag 2 cykla jätte fort i 15sek och så höll vi på så en låt. det va sjukt jobbigt men grymt kul. men i början så kändes benen som två stockar som allt annat kände för att vakna och sätta lite fart. men lagom efter uppvärmningen så vaknade dom till liv. tack för det ;). efter passet gick jag en stund för att få ner pulsen lite. sen gjorde jag lite olika mag och rygg övningar innan jag hoppade in i duschen och åkte till jobbet.
 
det va ganska mycket och göra på jobbet och vi sålde bra så det är kul. vädret är ju mindre kul men det gör inte mig så mycket efter som jag ändå bara ska jobba.
 
i morgon blir det träning igen ;) och sen after work men järngänget och det ska bli super duper kul =)
 
nu blir det film och sen sova
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0