torsdag

dagarna fortsätter och skena. det är redan torsdag hjälp...vad har jag gjort idag. ja jag började med att ge mig ut och springa. härligt. men mina ben ville inte riktig vad jag ville. dom kändes trötta och sega. men jag krigade på och fick en helt okej tid på min runda. det är så skönt att springa på mogronen. det ger en bra start och så har man det gjort. jag började med att äta frukost i lugn och ro och sen gav jag mig ut. sen gick jag den långa rundan hem. det är oxå skönt att göra nu när jag har tid. för då kan jag varva ner och ta det lite lugnt innan jag kommer hem. sen är det alltid skönt att va ute när det är bra väder.
 
sen har jag fixat lite här hemma tagit det lugnt och vart ner till ica och handlat. ja dagarna går ju ändå :). men snart ska jag iväg till medis och köra ett dubbelpass det blir första tat köra ett Grit Cradio pass och sen ett Bodypump pass. så jag kommer och va härligt trött när jag kommer hem :)
 
men på söndag ska jag bli ett med gud ;) jag ska gå på dop. så ja jag måste börja och leta djupt i mina garderober för att hitta nått som jag kan ha på mig som inte är blacka as hades. ja vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0