arbetat

ja jag började min morgon med att springa min vanliga skogs runda på 5km. det va ett härligt soligt sommar väder. det va linne, solisar och springa snabbt byxorna på. sen va det bara att ge sig ut och köra gärnet. ja hur fort det nu kan gå med en träningsvärk som skriker i vart enda steg i benen. det va till och med så att jag tyckte att jag fick ont i knäna. det brukar jag aldrig få. men ja sprang min runda och kämpade på i ett tempo som inte va nått nytt världsrekord men jag sprang mest bara för att få komma ut röra på kroppen och få lite fart på den :). det kändes bra och jag kom runt. sen avslutade jag med en stretch i solenn. skönt.
 
sen blev det hem duscha äta och åka till jobbet. haha höll på att somna på bussen men vaknade upp vid tyresö c och kunde hoppa av. på jobbet gick det bra. det va jag, sofia och helena som va på plats för att kriga. det va ganska så lugnt så det va lite tråkigt. men även denna dag gick och vi fick åka hem.
 
kollade på biggest loser på tv och jag måste säga att det är helt otroligt vad dom lyckas gå ner i vikt asså. det är helt sjukt. dom går ner nästan halva sin kroppsvikt och det är ju helt galet sjukt. dom är så grymt duktigt. 
 
men snart blir det till att sova så att man orkar upp i morgon :)
 
och ja jag lovar jag ska snart skriva om vår resa i gbg har bara inte orkat men jag har inte glömt bort det. jag bara jobbar på det.
 
men här kommer en bild på mig från festivalen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0