Grit Strenght

gårdagens träninspass ja den sitter i benen om jag säger som så. fy fan vilken jävla träningsvärk jag har i mina stackars ben. haha idag gör jag allt ståendes. äter, sover, kissar, jobbar, åker buss haha ja allt. men jag började dagen att köra ett Grit Strenght pass på sats odenplan. det va som att få en käftsmäll direkt på morgonen. det va en ny releas som jag inte hade kört tididgare och det är alltid lite svårt och veta hur mycket man ska ha på stången och när man ska ha det. hur övningarna är och när dom kommer. men det va sjukt tungt och jag orkade inte göra alla rep av dom olika övningarnaoch ja då har man typ lyckats. för har man misslyckas då har man lyckts. vi är där för att misslyckas som det så fint heter ;)
 
men det va sjukt tididgt klassen började 07:00 och jag försökte och vakna till liv lite igenom att gå en stund på löpbandet. det gick sådär. men med gårdagens träningvärk och typ hela veckans träningsvärk så va det en kamp att göra alla burpees för mina ben och lår skrek av smärta i var enda burpees. och ja nu när jag sitter här i soffa så är frågan hur det kommer och kännas i morgon. haha kommer jag ens att komma upp från soffan och kommer jag att komma upp från sängen i morgon. haha den som väntar får se. haha ja och det är inte bara benen som har träningsvärk. det är typ alla muskler i hela kroppen inklusive grimas muskeln ;)
 
men ja sen åkte jag till jobbet och krigade till 19 tillsammans med ingrid. i morgon ska jag oxå jobba men tänkte att jag skulle ge mig ut och springa innan jobbet (om jag nu kommer upp ur sängen)
 
men nu ska jag nog ta och kolla lite på tv.
 
men ha det såå bäst
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0