hot cykel

sats har vissa klasser som utförs i extremt varma lokaler som tex hot mojo. det är som yoga som man utför i ett extremt varmt rum och ja det är meningen att det ska va extremt varmt. nått liknande har globen men det är mer som hot cykel. men det är inte meningen att det ska va så varmt. men det är alltid varmt i globens cykel sal och då menar jag extremt varmt. man svettas redan när uppvärmningen är klar och när hela passet är klart så går man ut som en blöt fläck. det är till och med så varmt så att instruktören idag som är en vikarie sa minst 3 gången under passet att gud vad varmt ni har det här inne och efter passet så frågade honom det alltid brukar va så här varmt.
 
men det är bara och trampa på. inte för att man kommer nånstans eller för att det blir svarale då av vinddraget utom för att det är bara och kriga på. men aaa jag håller på och dör av dessa jävla myggbett. det kliar konstant. jag vaknar om nätterna och det kliar. jag sitter på cykeln och trampar som att jag va jagad av en tiger och det kliar. jag åker buss, jag jobbar, jag äter, jag är ute och springer och det kliar. det kliar så att jag tror att jag håller på att bli galen. det är som vanligt. under sommaren så har man glömt bort hur jobbigt det är när det är sådär jävla svinkallt. och när det är sådär jävla svinkallt så har man glömt bort hur mycket dessa jävla myggbett kliar.
 
men ja efter cyklingen så åkte jag till jobbet. idag hade jag en del att göra. det skulle skyltas om ner med rayban upp med rea skyltningen och hitta dom bågar som ska vara med på rean. märka om dom och sätta upp dom. samtidigt som det kom in kunder hela tiden. jag hann typ klart. men jag jobbar ju hela veckan så har tid att hinna bli klar. sen har jag sem i tre veckor. det ska bli såå sjukt skönt.
 
sen efter jobbet så har jag vart ute och sprungit min runda i skogen på 5km. den kändes kanon bra. jag kände mig pigg och kry i både kroppen, huvudet och benen. härligt. jag kunde springa på och känna att jag kunde ta i i uppförsbackarna utan att ta ut mig allt för mycket. funderar på om jag snart ska ge mig på att springa milen snart. jag har ju inte gjort det sens jag blev skadad. jag tycker att jag borde klara av det. för nu gör det ju inte ont i benet alls. och jag springer ändå mer nu än vad jag gjorde i början när jag började springa igen efter skadan. men jag får göra det nån dag när jag är ledig :). sen efter min spring runda så gick jag den korta vägen hem. då är det samma väg som jag springer till min runda. och då går jag igenom en liten skog. eller nej man får snarare springa igenom den lilla skogen för att inte bli uppäten av alla mygg, bromsar och knott.
 
men nu ska jag ligga i soffan en stund innan jag ska gå och lägga mig.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0