Semester

nu har jag semester och det ska bli så grymt jävla skönt. även om jag vet att det kommer och gå så sjukt fort så ska det ändå bli såå skönt. jag ska göra det som jag brukar göra, träna, springa, umgås med vännerna, hänga i stallet, haha och så klart äta och sova ;). 
 
men ja jag började min dag idag med en riktig käftsmäll. en sån som man bara får om man börjar dagen med ett Grit Strenght pass. det va precis lika jobbigt som förra gången. det är som att gå från 0 till 100 på 1sekund. pulsen skenar, svetten rinner. armarna och händerna krampar. latmasken inom en skriker att ge upp för fan du är helt jävla galen. kan du inte bara gå och dööö. men jag krigade mig igenom passet och alla jävla burpees. men det va sjukt jobbigt.
 
sen åkte jag till jobbet och krigade den sista dagen innan semestern. dagen skenade igåv och vips sa det så va det lunch och sen fika och sen va det helt plötsligt dax att gå hem. men gud ska jag va borta häri från 3 tre veckor. hjälp jag kommer ju att sakna nästan allt. men ja det går ju fort så snart är man på plats igen. jag va glad, kunderna va glada, alla va glada så det va super kul idag =). 
 
men ja nu är jag ledig och det känns lite konstigt. jag har inget speciellt planerat utom stallet då och all träning och så ska jag ut och springa och hinna med allt som jag inte brukar hinna med. men förutom det så har jag inget speciellt inplanerat ;).
 
men i torsdags så va jag på bodypump efter jobbet och där träffade jag på elin och isa. dom brukar jag träffa på lördagar när jag tränar i älvsjö. så det va kul och träffa dom och stå och prata lite med dom innan och efter klassen började :). så kul när man lär känna folk och träffar på dom lite överallt.
 
men nu ska jag ta och kolla på tv och försöka och inte somna i soffan ;)
 
men ha det såå bäst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0