sol

gud idag har det typ vart värsta sommarvärmen :) så otroligt skönt att slippa och frysa. jag kunde till och med gå till gymet i bara träningskläderna och inte fyra tröjer och en jacka över. det va verkligen super skönt :). men jag började min dag med en härlig sovmorron. vaknade nog inte fören precis innan 9. helt sjukt det kändes som att det behövdes. sen åt jag frukost i lugn och ro. blev en hej dundrande gröt frukost med banan, hallon, kanel och kokosolja. sen gick jag ner till gymet och körde ett cykelpuls klass på 55 min. det va lika sjukt jobbigt som dessa cykel pass brukar vara. skillnaden med detta pass är att man har ett pulsband som man har på sig som mäter vilken puls man har.
 
det va ganska så kul för när man tror att man ska döö så är inte pulsen lika döende. sen är det alltid lite fördröjning på prestationen tills det att pulsen höjd. men ja det va kul och kunna mäta och se hur man ligger till i pulsen. man såg hela tiden att den lägsta nivån hela tiden höjdes och att man klarade av att ligga i det tempot. så det är kul.
 
efter mitt cykel pass gick jag hem och åt lite bär med yoghurt. och som att ett 55 min cykel pass inte skulle räcka så tog jag mig ner till gymet igen och körde ett cross training pass vid 16:00. när han som håller i klassen började och släpa in en massa rodmaskinen så funderade jag på om jag skulle smyga därifrån och ta mig hem. usch det vådar inte gott när det släpas in en massa maskiner som hör hemma ute i det stora läskiga muskelbyggande gymmet. men jag klarade av även den och alla andra mördar jobbiga övningar. men gud asså det va såå sjukt jobbigt. men med tillräckligt mycket vilja och ett sju helvetes jävlaanamma så klarade jag av klassen. det ser precis lika jobbigt ut för alla andra som det känns för mig så ja det känns bra :).
 
men nu ska jag bara inta soffläget och vräka i mig typ 2 kilo lösvikts godi... eller nej vänta jag menar ju såklart morötter och rotselleri ;)
 
måste börja och packa oxå till vår resa till Göteborg. men allt är tvättat i alla fall så det ska bara packas ner i resväskan. snälla kläder packa er av sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0