Cross Training

nu är jag hemma från min Cross Training. eller ja det har jag ju vart ett tag. Crossen va mellan 16-17 en jobbig, svettig men rolig timme. det va nya övningar idag och det va kul att göra lite nya övningar. men det känns som att dessa övningar va jobbogare än dom förra och jag tyckte att dom va jobbiga. haha men ja det som inte dödar ska ju typ på nått konstigt sätt härda en ;). men det va kul sen är det kul att man känner igen dom som ofta går på dessa pass och man kan prata lite med dom både innan och efter. sen efter passet så gick jag hem. men ja det går ju fortfare och gå ner än vad det gör att gå hem. 
 
sen har jag bara ätit middag och försökt att ta det lite lugnt. haha vilket jag inte är jätte bra på. men det blir i alla fall ingen mer träning idag ;). men kankse nått mer att äta. hmm om jag inte mins fel så har jag lite mango i kylen som  borde ätas upp. mums sen ska jag kolla på nån film oxå tror jag.
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0