God Grit kväll

Idag jobbade jag till 19 så hann inte med att köra mitt SatsPowerStep innan Grit passet. Så åkte raka vägen in från jobbet och körde bara mitt Grit Strenght pass. Och gud vilken skillnad det va. Jag kände mig oförskämt pigg under hela passet stången va fortfarande tung men inte omöjligt tung. Burpeesarna kändes sjukt jobbiga men inte omöjliga benen skrek mjölksyra men inte lika mycket omöjligt som vanligt och jag kände mig bara sådär oförskämt pigg inte som vanligt svettig och död redan innan passet börjar ;). Men nästa vecka blir det att va precis lika död innan mitt mördar Grit pass som jag brukar vara. Då är det även dax för ny koreografi både på SatsPowerStep och på Grit Strenght. Jag som precis nästan har lärt mig den som vi har nu. Men ändå samtidigt kul med nått nytt. Nya utmaningar nya tuffa jobbiga tag =)

Ha det såå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0