söndag

idag va min enda lediga dag denna vecka. den började jag alldeles för tidigt med att åka till stallet. det blåste ganska så mycket så det va mindre mysigt men solen visade sig i alla fall så det va ju vacker så. efter stallet så åkte jag hem la mig i soffan och kollade på vinterstudion. det va herrarna som åkte 5 mil tror jag och så vann ju olsson så det va super kul. han va så grymt stark och bara körde på.
 
sen tog jag min ner till ica handlade lite mat och la mig på soffan igen och kollade lite mer på vinterstudion. sen försökte jag och tagga till för att åka och träna. det va ju inte helt lätt. för ute va det storm och här inne i min lägenhet under min varma filt va det så varm och skönt. men ja jag tvingade upp röven ur soffan och tog mig ner till gymmet. körde ett cross training pass. denna gång så viste jag lite mer hur och vart man skulle göra vad och när. så det kändes mycket bättre. det va super kul och super jobbigt. verkligen träning för hela kroppen. och det är mycket egen kroppsvikt och det är tungt nog ;).
 
men ja nu blir det bara chill i soffan igen och ladda in för en ny arbetsvecka :)
 
en styck glad carlsson 
                       
jag och Laijon                 
                                                                             
haha hittade denna på facebook. så ja det är bara och smöra på ;)                   

min utsikt när jag red ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0