dröm

jag hade en sån sjukt konstig dröm här om natten. jag drömde att jag blev av med mitt körkort. det va helt sjukt. jag körde i tyresö och skulle svänga vänster i en korsning. körde ut och inser att jag körde ut på fel sida av vägen och får så alltså möte. inser detta och byter till rätt körbana tänker samtidigt att tur att det inte va nån som såg mig. samtidigt som jag tänker det så både hör jag och ser jag polisens blåljus. tänker att åå nej typiskt men samtidigt så tänker jag att ja men det bli nog ändå bara böter. så kör in där bussarna brukar stanna i tyresö hoppar ut och polisen säger att jaha där blev det nog lite fel hur tänkte du där? jag svarar att jag tänkte nog inte så mycket. han ber att få kolla på körkortet och sen att jag ska fylla in en formulär. jag är så nervös att jag stavar carlsson fel och måste börja om på en ny sida. sen säger polesen att oj då jag ser ju att du redan har ett ärende är hos oss. jaha säger jag och så säger han att ja jag måste ju då tyvärr då ta dit körkort ifrån dig. jag säger okej och tänker att jag kanske bara blir av med det i 2 mån. och frågar om jag kommer och få tillbaka det. nej svarar han på det. då frågar jag om jag måste ta om det. och på svarar han ja att tyvärr så måste du det. min första tanke va att hur ska jag säga det här till pappa och min andra handling va att börja stor gråta. tårarna bara forsade som på film.
 
sen säger han att ja och nu måste du ju ringa nån som kan komma och flytta på din bil för du får ju inte köra och här kan du ju inte stå. som tur va så va det bara en dröm. men jag va helt chockad när jag vaknade. va nästan tvungen att gå upp och kolla så att körkortet låg kvar. men jag låg kvar i sängen kände bara att skönt att det va en dröm och försökte sen och somna om.
 
vad har jag mer gjort sen jag skrev. ja ganska så mycket men ändå inte. jag har vart ute och sprungit, härligt. jag har tränat både Grit Strenght och Bodypump. jag har ju inte kört Grit Strenght på två veckor så ja min kropp fick nog en chock. det va både tungt och jobbigt men samtidigt roligt. jag träffade på en tjej som jag pratade mycket med förut som gick på Griten hon skulle oxå gå på passet så det va super kul att träffa henne igen. vi snackade både innan passet och efter.
 
det har vart mycket på jobbet. jag har haft lite olika högar som jag har fått ta tag i när jag har haft en stund över och ja dom har växt. men nu så är dom helt lösta. det blir så man tar en beställning och sen så lämnar man den och gå på nästa kund och nästa beställning för att lämna den och börja på nästa. ja lite så men det är ju samtidigt kul att det är mycket och göra. det gäller bara att ha huvudet med så att man gör rätt.
 
i morgon blir det träning på morgonen och sen party på kvällen :) ska bli super duper kul. det är en kompis till cillan som jag har lärt känna som har bjudit mig på hennes 25:års kalas så ja det ska bli super kul :)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0