hockey

ja igår va jag ju på kalas. det va super duper kul. det va mycket roligt folk och gott att dricka till det. den som fyllde år som jag kände va malin en kompis till elin och cillan som jag har träffat på lite olika fester och drinkkvällar hos elin. men ja dom hade hyrt en lokal ute i fruängen så att bara ta sig dit ut tog ett tag. men det gick bra. sen hade hon skrivit en mycket bra vägbeskrivning så det va inga problem att hitta. lokalen va en lite rolig lokal. det va lite som att va på en hemmafest känsla med en bred trappa ner till dansgolvet och sen va det som att det va ett hus i själva lokalen. men lokalen va jätte fin och trevlig. det fanns både garderob och en bar :).
 
det va jätte trevligt. kul att träffa alla människor både nya ansikten och dom som jag redan känner. vi dansade pratade och kollade lite på eurovision. haha för dom hade ju såklart en tv i lokalen för dom som ville kolla ;). jag hade samtidigt koll på hur det gick i hockeyn för jag ville ju veta vilka sverige skulle möta. men sen åkte jag och elin hem tillsammans. skönt att få sällis hem. jag somnade sen direkt när jag kom hem jag va såå sjukt trött.
 
men idag så har jag vart i stallet på eftermiddan. träffade oxå på madde i stallet så vi pratade lite om vår GBG resa och lite om allt möjligt. sen när jag va klar åkte jag hem. såg sista delen av matchen mellan USA-Finland. USA vann vilket jag tyckte va lite tråkigt jag hade hoppats på att Finland vann. men nu går hejjar ramsorna över till svenska och jag kommer och sitta på första parket i min soffa och kolla på matchen.
 
det blev inte så mycket till träning idag. har mest bara tagit det lugnt. men i morgon då blir det att ta nya tag. planen är att ge mig ut och springa innan jobbet. haha men ja vi får väl se hur det blir med det ;)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0