redo =)

jag är redo jag är redo =). jag har ätit både en och två gånger. hehe ja och det har ju gått mer än en timme ;). jag har duschat, sminkat mig valt klänning dressat på mig. jag har även lyckats klämma, dra, åla ge upp hämta olivolja smort in hela benen börjat och och precis lyckats fått på mig strumpbyxorna. asså jag köpte seriöst ett par strumpbyxor på ica svarta med sådär hålla in fläsket på magen. i str:44-46. nej jag skämtar inte. jag köpte i 44-46 och får typ precis på mig dom. seriöst. sen tyckte jag att kläningen oxå satt lite taijt. tyckte att jag fick dra som en galning i den stackars dragkedjan och funderade samtidigt på att jävlar har den alltid suttit såhär jävla taijt.. mins inte hoppas inte det, att dra fram smal jeansen väntar jag nog med tills jag har bott på en öde ö i typ 1år. för som det känns nu så har jag ganska så mycket att ta ut av ;)
 
men nu är jag då redo att dra på kalas äta gott och dricka gott. den där öde ön ja en för vänta ;)
 
haha ja vi börjar med den osminkade sanningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0