sova

nu ska jag snart ta och sova men tänkte skriva ett litet snabbt inlägg bara :). gud asså jag va så jävla trött i morse och jag är nog precis lika trött nu om inte tröttare. jag tänkte att jag inte skulle springa på morgonen efter som jag va ute och sprang igår... vad göra då i stället... sova.... nej det är överskattat det har jag gott om tid till att göra sen i graven. så nej men jag drar in till sats globen i stället med 05:44 bussen och kör ett 45 min långt cykelpass. benen kändes oförskämt pigga. kroppen lika så. men jag va trött. trött i huvudet eller ja vad det nu är man är trött nån stans när man inte är trött i själva kroppen. men passet gick bra. det va härligt och svettigt. och cykelsalen på globen är som att cykla i bastun. japp precis så varmt är det och det finns typ ingen luft. men fröken brukar öppna upp både en och två dörrar så att det bli kd (korsdrag) så att vi inte ska ramla av cyklarna av värmeslag.
 
efter jobb och krigandes så åkte jag galen som är en till sats haninge men inte för att köra nått mördar svett drypande pass. nej utom för att köra ett lugnande och avslappnande bodybalance pass. det va så där härligt avslappnande och skönt som dom passen ska vara. jag höll på att somna i slutet när man bara ska ligga ner och blunda. men jag vaknade till när det va dax att sätta sig upp igen :)
 
men nej nu ska jag sova så att jag orkar upp i morgon 
men ha det så bäst
 
här kommer lite mer bilder från vårruset =)
 
start elvan =) taggade och laddade brudar innan start
 
                     
 
picknick efter =)
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0