Vårruset

Så nu är jag hemma och ny duschad efter årets vårrus. Det gick super bra. Jag är grymt nöjd över både tiden och min insats man kan ju alltid springa snabbare men just nu är jag sjukt nöjd :). Loppet är på 5 km och det sprang jag på 25 min så det kändes bra. Jag ska ju inte sticka under stolen med att det inte va jobbigt för det va det. Jag flåsade mig fram. Jag va även snabbast från vårt gäng så även det kändes sjukt kul :). Och då sprang jag med många bra och duktiga tränings glada tjejer. Men jag va sjukt nervös innan för att alla va så jävla taggade och laddade så då blev jag oxå super taggad och laddad. Men det släppte direkt när vi kom igång och jag började att springa. För då visste jag att det är fan bara att springa på. För jag ville springa på en bra tid. Sen efter springningen så va det picknick och sen hemgång. Vi hade tur med vädret så det va super härligt. Så nu jävlar laddar vi om till tjej Lidingöloppet =) eller hur brudar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0