Vårruset

I kväll är det då dax för vårruset :). Det ska bli sjukt kul och jag är taggad till tusen =). Solen lyser och står högt på himlen. Om detta håller i sig så kommer detta bli en toppen dag. Jag säger bara det inte börjar och regna så är jag nöjd och glad. Jag började min morgon idag i alla fall med att ge mig ut och jogga en morgon runda. Blev att köra min vanliga 5kms runda i skogen. Men jag tog det ganska så lugnt och kände mest bara efter hur det kändes i kroppen. Och ja den kändes som vanligt ;). Sen blev det en stretch i solen. Mysigt.

Nu är det frukost innan jobb och sen ska jag till universitetet och rusa in våren eller kanske rusa ut våren och rusa in sommaren =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0