äntligen

ja nu idag så har vi äntligen fredag och det betyder att det är helg och det är ju alltid kul =). jag är ledig så det känns ju såklart extra bra. men jag började min dag som vanligt på fredagar på tok alldeles för jävla omänskligt tidigt. klockan + lampan på timer gick igång 15:15. då va det bara att stiga upp klä på sig fixa frukost nr.1 och sen gå ner till bussen. för att åka in till sats odenplan. jag kom in i salen sådär lagom sten trött (helt död). plockade fram mina vikter och stång platta för platta vikt för vikt. det kändes som en omöjlighet att lassa på hela stången och sen lyfta upp den och ta din till min plats. hur jag ska få dom där herkules krafterna sen när klassen väl börjar och orka lyfta upp stången ja det är ett senare problem.
 
idag hade vi en vikarie som heter camilla. hon är en såndär härlig high-five:ande person som är typ en tvärhand hög lika brun som jag är blek och så galet stark att herkules kan slänga sig i väggen. hon körde den nya releasen av Grit som är nr.6. och den har jag inte provat tidigare så blir alltid lite nervös när det är nytt och tänker alltid att hjälp kommer jag och klara av detta. jag kan säga som så att den här releasen va sjukt äckligt jävla jobbig. jag blev typ kär i den ja när den va över. inte mitt i utom mer efter. det är mycket burpees och inte bara burpees nej nej. utom det ä'r burpees med armhävning och inte bara en utom helst tre sen hoppa upp och hoppa upp med benen i nått som heter nått på k. men aja man hoppar helt enekt så högt upp man kan med knäna. 
 
det va så galet jobbigt att mina armar höll på att ramla av. jobbet med stången va oxå sjukt. och dom andra låtarna va inte eller nån dans på några rosor inte. nej jag undrar om jag kommer och överleva den här releasen av grit och gör jag det så kommer jag och få armar så starka att man nästan snart kanske klaga av och göra en chins ;). jag har en känsla av att det inte kommer och bli lättare eller utom bara värre och tyngre. haha camilla pratade innan om att hon hade fått köra grit strenght nr.8 och hon hade fortfarande träningsvärk och att den va helt över jävligt jobbig. hjälp säger jag....
 
ja men sen efter passet så åkte jag vidare till jobbet. idag va vi 4 st på plats och dagen gick fort. vi sålde bra och det är alltid kul. det va en bra dag på jobbet idag. det va typiska fredags kunder pigga och fredags glada. sen vid 18 så fick jag åka hem. hahah höll som vanligt på att somna på bussen hem för att jag va bara så sjukt trött.
 
sen när jag kom hem så kände jag att nej men kankse ska ge mig ut och springa. så bäst att göra det medans jag hade den känslan i kroppen. och jag kände pigg mycket pigg och glad i kroppen. jag har inte sprungit på några dagar och det kändes verkligen helt sjukt skönt att komma ut och få springa av sig lite energi. jag älskar och springa och jag är så glad att jag kan det. men det känns som att det snart typ nu är färdig sprunget efter jobbet i skogen för i slutet av min slinga där det är ganska så tät skog så va det rätt mörkt. inte för att jag är rädd för mörkret utom mer för att jag inte ser så bra och för att jag då kan ramla och slå halft ihjäl mig. men ja idag gick det bra.
 
men ja nu är jag hemma och har ätit mina bananpannkakor med hallon och kvarg. mums.
 
sen har jag hittat en ny älskling oxå. jag är typ helt kär. jag kan typ se framför mig hur snygg jag kommer och se ut med dom här på gymmet =). men dom är inte köpta än. men jag är som sakt va helt kär ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0