Halva veckan

Ja idag har vi ju onsdag och halva veckan har gått bara i morgon och på fredag sen. Är det helg :). På jobbet idag  så har det vart järn gänget på plats. Jag Sofia och Bertil. Det har gått jätte bra. Dagen har rullar på och fort gick den oxå. 

Ååå igår när jag gick hem från bussen så låg det en gossedjurs kanin på asfalten på gångvägen. Och den bara låg där på den blöta asfalten med huvudet neråt. Usch jag tyckte så synd om den så jag tog upp den och satte honom på en sten i stället. Det kändes så mycket bättre. Och idag när jag gick till bussen så va han inte kvar längre. Så antingen har nån annan tagit den eller så har ägaren hittat den och tagit med den hem :). 

Sen så har jag hunnit med både ett mördande Grit Cardio på morgonen innan jobbet och ett mördande Grit Strength pass på kvällen efter jobbet. Nu blir det chill i soffan och sen sova =). 

Men ha det såå bäst















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0