Krasslig

i morse när klockan ringde sådär obehagligt tididgt så tyckte jag att jag hade lite ont i halsen. men tänkte att nej men det går nog över snart. kankse bara lite torr i halsen. så bäst att inte känna efter och att i stället åka och träna. så ja jag gick upp och åkte in till sats odenplan och körde ett galet jobbigt och tufft Grit Strenght pass. det känns som att dom passen bara bli tyngre och jobbigare för varje releas. den här innehåller inte bara burpees utom det är burpees med armhävning. det är döende jobbigt och typ helt omöjligt att göra på knäna för sen ska man ju lyckas hoppa upp därifrån marken. jag trodde att jag skulle ga upp och kasta in handuken fler än en gång. men jag igenom led hela passet och kröp ut som en blöt pöl. 
 
efter passet så kände jag fortfarande att nej jag har fortfarande ont i halsen.... inte bra... inte kul.... jag har inte ork, tid eller lust att bli sjuk. på jobbet idag så har det vart lite blandat. vi har haft in en galen finne som luktade kiss, gnälliga och gnatiga gubbar med galna kärringar. vi har haft folk som har använt så mycket lim att man kunde tro att han skulle limma ihop en hel bro och inte några glasögon. man kan ju säga som så att lim och glasögon hör inte ihop. limma EJ dina glasögon. det är som att be att slänga dom direkt i sopperna. sen hade vi sofias familj inne på besök men det va ju bara trevligt. haha det va nog dom roligaste två timmarna vi har haft på länge och den roligaste timmen mellan 18-19 som vi har haft på länge. sen hade vi helena på plats oxå från 13-18. det va mycket kul att träffa henne igen :). 
 
men ja det va skönt att få åka hem när klockan blev 19. jag känner mig typ helt slut.
 
avslutar detta inlägg med en bild från gårdagens middag efter ett härligt NTC pass på sat medis
 
smoothie på jordgubbar, yoghurt och ingefära
 
sen har jag yoghurt med persikor, banan och hallon =)
 
                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0