Springa

Igår så började jag dagen med ett Grit Cardio och avslutade sen dagen med ett bodybalance pass. Men innan passet så rullade jag lite över mitt höger ben som jag ibland tycker att jag har lite ont i. Och fy satan vad ont det gjorde och rulla. Men det gjorde ju ont och rulla på vänster ben oxå mej inte lite mycket som det gjorde på höger. 

Bodybalance passet gick bra. Jag va lika stel som en planka sist jag va på det passet. Men tänker att det kan va mycket bra för min stela kropp att mjukas upp lite. Hela passet är så avslappnande härligt. Det talas med en mjuk och härlig stämma. Salen är nersläng och bara tända ljus längst fram i salen. Övningarna är långsamma och härliga. Det är bara avslappning i slutet och man ska tänka på här och nu och på andningen. Helt annat än Grit Strenght som jag brukar gå på. Det är allt annat än avslappnande. Det är tungt som fan och det är nån som står och skriker på en. 


Men jag va så lugn och avslappnad nä jag gick ut från salen och åkte hem. När jag kom hem va jag bara så trött. Jag va trött på ett avslappnat sätt och somnade utan problem. 

I morse lyckades jag ta mig både upp ur sängen ut ut lägenheten ut ur porten för att springa. Det va lite små kallt. Eller kanske mer frisk i luften. Tur att jag hade tröja över linnet. Benet som jag ramlade på är det ingen fara med. Bara ett litet skrubbsår. Och det andra benet kändes bra. Känner mest bara av det lite när det går nerför. Men rundan gick bara bra. Det va skönt att komma ut och springa lite och få röra lite på dököttet redan på morgonen. 

Men nu sitter jag på bussen och är på g till jobbet för att få äta min frukost. Det blir det vanliga. Gröt med mosad banan, hallon, kanel och sen en klick kokosolja. 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0