Beslut

I morgon är det dax för att ta en massa beslut. Det står mellan ja, nej, kanske, Gud nej, åååå absolut ett måste och men Gud det är ju bara skit och jag måste välja 10 st av dessa 20 och det finns typ 1 nyhet och jag har redan 15 st av dessa hemma. Jag pratar förstårs om synsam mässan. I morgon är det dax. Då ska jag och min moster Pia ha kvalitetstid med varandra. Det ska bli mycket trevligt. Vi ska till synsams huvudkontor där mässan nu mer än. Där ska vi köpa in höstens alla bågar och få kolla på nyheter, nya modeller och en inblick i hur höstens kollektion kommer att se ut. Spännande. 

Men idag så började jag min morgon sådär okristligt tidigt med att köra först ett Grit cardio pass och sen direkt efter ett hot FLX. Cardion och jobbig och svettig och flexen va varm och svettig. Precis som det ska vara. Sen blev det att duscha snabbt och att åka till jobbet för att kriga. Det va fullt ös idag. Mycket att göra och jag hade tre utlänningar att ta hand om idag. Så ja jag hade att göra. Sen va det mycket spring i butiken och i sålde bra så det är kul. Sen va Lotta på plats idag oxå så det va lite extra kul. Sen har vi ju Helena spm praktiserar hos oss den här veckan och det är jätte kul =). 

Sen efter jobbet blev det att åka till hötorget och springa med löpargruppen som sats har just nu. Jag träffade på en del kända ansikten och pratade med dom både på vägen ner och på vägen hem. Men passet gick bra det va så utmanande som det ska vara. Men jag funderar på om jag inte skulle kunna klara av att springa i den gruppen över som springer i ett 04:30 tempo i intervallerna. Kanske nästa gång. Jag får känna efter hur dagsformen känns.

Men nu blir det att sova så att jag kommer upp i morgon. 
Åååå jag kan oxå meddela att min nya löparjacka va grymt bra. Jag älskar den. Den sitter som ett extra skal och både varm och svar på samma gång. Helt grymt fantastiskt bäst helt enkelt. Helt klart värt varenda krona =). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0