Bra start

Jag började min morgon med att ge mig ut och springa min 5 km rundan skogen + att jag sprang några km extra.det va sååå härligt. Det va lite små kallt i börja. Men sen när kroppen kom igång och blev varm så va det bara såå härligt. Det är så vackert att se solen stiga högre upp på himlen och se hur hela Haninge vaknar till liv. Känna pulsen stiga och hur värmen och lyckan sprider sig i kroppen.  

Hur går det md löpningen efter vintern? Har du kommit igång? Om inte gör det. Det är underbart =). 

Efter min runda så blev det att ta en stretch i solen. Men nu sitter jag och äter min gröt frukost med en kopp kaffe. Gör mig samtidigt i ordning för att åka till jobbet. Efter jobbet så blir det att åka ner till nynäs och spana in Saras nya lägenhet som ska ligga nånstans i nynäs. Det ska bli spännande. 


God morgon från en morgon pigg Carlsson =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0