Freeeedag

Idag har vi fredag och det är ju bara sååååå härligt =). Jag började min fredag med fredagsfys i form av ett Grit strengthpass. Jag kände mig pigg och stark i kroppen. Om det beror på gårdagens lite lugnare dag md bodybalance ja det vet jag inte. Men det kändes underbart att känna sig pigg och stark. Efter passet blev det att åka till jobbet och äta frukost nr.2. 

Dagen har annars vart en bra dag. Det va mycket och göra. Så dagen gick fort. Men det tycker jag bara är roligt. Vi sålde bra och en del solisar oxå. Jag jobbade till 19 och hade att göra tills jag låste dörren. 

Men nu blir det inte så mycket mer än att mysa ner sig i soffan kolla på tv och sen sova. I morgon blir det mer jobb

Men ha det sååå bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0