God morgon

Efter ja typ 9 1/2 timmars sömn så känner sig prinsessan på fläsket dom en helt ny människa =). Jag gick och la mig så att jag låg i sängen till 22:00 och klockan ringde 07:30. Härligt. Jag såg ingen mening igår med att tvinga mig själv att va uppe när jag bara va såå trött. Jag låg ändå typ och sov i soffan och bara lyssnade på den amerikanska män som hatar kvinnor. Och när jag mer lyssnar än kollar och jag kände hur jag bara sänkte ljudet på tv bara mer och mer. Ja kände jag att nej jag ger upp jag går och lägger mig. 

Idag blir det en massa jobb och sen ska jag såklart ner till stallet och rida. Det bler en vilodag idag. Kände att min kropp behövde det. Hehe även min kropp kan behöva det ibland ;). 

Ååååå vad jag längtar till påsk. För då ska jag åka ner till landet och till rökärrs alla grusvägar. Det ska bli så härligt att få ge mig ut och springa på alla dessa härliga vägar bland kor och ladugårdar. Jag har ett mål och jag bara hoppas att jag kan klara av det. 

Jag kanske har gröna fingrar trots allt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0