Löpning

Jag började min morgon i dag med att ge mig ut och springa. Men det va ju inte jätte mysigt väder kan man ju inte påstå. Men på nått mirakulöst vis så tog jag mig upp och ut. Jag började md att springa min runda i skogen och sen så fortsatte jag och springa en liten extra runda på ett par kilometer så att jag kom till vändelsömamlsskolan. Där blev det att avsluta med att köra lite trappträning och backträning. Sen joggade jag bara väldigt lätt hem. Så totalt så sprang jag 9,7 kilometer innan jag gick på intervallerna och sen joggade jag ju bara hem. Men det kändes jätte bra och det kändes bra att få känna lite hur det känns att springa lite i trappor och det kändes bra. 

Men nu äter jag frukost och har både packat och gjort mig i ordning samtidigt. Jag packade lite igår men packade det sista idag. Haha har i vanlig ordning även packat om och packat ner och packat om igen. Men då är det precis som det ska vara ;). 

Jag ska åka till Malmköping och till vår eller mina föräldrars stuga i rökärr. Jag är så taggad för i morgon då jävlar då smäller det. Då ska jag äntligen få ge mig ut och springa på en långrunda. Haha men ja vi få se hur lång den blir Brunos backe brukar nämligen ta död på en. Haha kanske kan köra lite backträning i den innan jag åker hem. Då snackar vi mjölksyra som sprutar och skriker ur alla muskler från tårna till hårfästet. 

Haha igår så körde jag ett Cross training pass på morgonen och mitt under den värsta jobbiga mördar övningen ja då skriker han ut i högtalarna att krämpa på det är gott om tid kvar. Haha att det är gott om tid kvar va inte precis det som jag ville höra. Det vill man mer höra på typ ett prov, när man vaknar mitt i natten och inser att det är gott om tid kvar tills man ska gå upp eller typ under fångarna på fortet. Det är gott om tid kvar. Men det va inte riktigt det jag ville höra under den där övningen. Jag ville mer höra att nu är det inte långt kvar. Men det va bara att kriga på ;). 

Men snart ska jag ta och åka men ska fixa det sista. 

Frukost som bestod ut av blåbärsgröt, kanel, kokosolja och hallon

Min runda i morse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0