Lördag

God morgon. För i dag är det verkligen en god morgon. Jag jag redan vart ute och sprungit en runda på morgonen. Och det va både härligt, uppfriskande, upppiggande och lite små kallt. Men jag fick ta och springa mig varm och det märktes på tiden ;). Jag sprang min vanliga runda i skogen och i början va det ganska så kallt speciellt om händerna. Men efter ett när jag fick upp värmen så blev det mycket bättre. 

Det verkar bli en strålande dag idag. Härligt. Synd bara att man ska jobba men aja det är så det är. Ibland så måste man ju göra det oxå.  Men nu sitter jag och äter frukost och kollar på Nyhetsmorgon och dricker en kopp kaffe. Mums. 

Tog detta kort efter min runda. Kl är:07:00 och solen stiger upp på himlen och väcker hela Haninge till liv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0