Måndag

Idag har får vi fått ännu en sån där måndag slängd i ansiktet. En jag har faxist vart ledig idag och det har verkligen vart jätte skönt. Dock så kunde ju värdet ha vart bättre. Det har regnat små spik halva dagen så det började tyvärr varken nån löpning i skogen eller en uppfriskande pw. Jag gick till gymmet i alla fall. Men det va allt annat än uppfriskande. Det va mer som att få en kall och väldigt sur disktrasa slängd i ansiktet. 

Men efter som det va piss väder så har jag hunnit med en hel del. Jag har städat som en galning. För i morgon ska jag ha en mäklare på besök för att göra en värdering av min lägenhet. Det va ju ganska så länge sen som jag köpte den och det har ju hänt en hel del på marknaden sen jag köpte min. Så för att inte den stakars mäklaren ska behöva hoppa fram bland dammtussar och kläder så har jag städat. Det kan ju va kul hör henne att se golvet och sig själv i badrumsspegeln ;). Så japp det har jag gjort. 

Jag fick kontakt med henne när jag va och kollade på en annan lägenhet. En tvåa precis i huset bredvid mitt. Men jag kände att nej min egen va så mycket bättre och jag har ju inte bråttom. Det va en tvåa med balkong precis som jag vill ha. Men det va ett stort men. Huset står så nära så att när jag stod  balkongen kunde jag typ se rakt on i grannens kylskåp. Nej tack. Jag tycker inte om i syn. Det har jag haft en gång i tiden och jag sa aldrig mer. 

Men inget ont som inte för någonting gott med sig. I morgon så kommer hon och värderar min lägenhet. Ska bli såå spännande. Kan va kul att se lite hur den står idag och framför allt vad man har att röra sig med om man skulle vilja byta upp sig. Hur mycket man måste låna mer för att få det jag vill ha. 

Sen har jag ju såklart vart och tränat oxå. Jag körde ett Grit strength pass och sen ett ABSolution pass. Båda gick kalas bra och jag kände mig pigg och stark. Jag tror att jag fick personbästa på griten. Men orkar inte skriva om det nu. Får skriva mer om det i morgon för nu så måste jag sova. 

Men ha det sååå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0